Producenci akumulatorów w ostatnich latach muszą mierzyć się z wieloma wyzwaniami, jakie stawiają nowe przepisy dotyczące ekologii. Na temat technologii Start-Stop oraz ofercie produktowej Johnson Controls, rozmawialiśmy z Adamem Potępą - Key Account Coordinator'em firmy.
W minionym roku finansowym firma Johnson Controls sprzedała ponad milion akumulatorów - co się przyczyniło do tego sukcesu, i jak zamierzacie podtrzymać tę dobrą tendencję?
Wysoka jakość produktów, nowatorska technologia, sprawna obsługa, właściwie dobrana i skutecznie wprowadzana strategia, wychodząca naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom klientów to elementy, które w sposób zasadniczy przyczyniły się do osiągnięcia tego sukcesu. Ale sukces to przede wszystkim ludzie, czyli kompetentny team, który realizuje plany rozwoju na rynku polskim. Następny etap to dalszy rozwój i zwiększenie udziału w rynku polskim, wprowadzenie nowych produktów dostosowanych do struktury naszego rynku samochodowego oraz kilka innowacyjnych projektów, które dostarczą dodatkowych korzyści naszym klientom.
Wiele mówi się ostatnio o technologii Start/Stop. Czym propozycje Pana firmy w tym kontekście wyróżniają się na tle konkurencji?