Firma ZAP Sznajder Batterien S.A. została tegorocznym zwycięzcą szóstej edycji programu „Laur Klienta 2010” w kategorii "Akumulatory".
"Laur Klienta" to największy program konsumencki w kraju. Zakrojony na skalę ogólnopolską sondaż wyłonił najpopularniejsze produkty i marki w kilkuset kategoriach. Wyróżnienia przyznawane przez organizatora konkursu są w rzeczywistości nagrodą polskiego konsumenta, gdyż wyboru najwyżej cenionych produktów dokonują sami klienci. „Laur Klienta” odzwierciedla tendencje występujące na rynku dlatego jego wartość dla zwycięzców jest bardzo znacząca. Laur Klienta stał się potwierdzeniem dobrej opinii Polaków o produkcie, formą jego zbiorowej rekomendacji.
W tegorocznej edycji konkursu brane były pod uwagę dwie główne składowe ogólnopolski sondaż i usług oraz głosowanie czytelników „Rzeczy o Biznesie w Rzeczpospolitej”. Sondaż dostarcza nam informacji na temat opinii polskiego społeczeństwa, znajomości danego produktu, marki bądź usługi oraz nastawienia do niej.
Zaufanie klientów do marki to najwyższe wyróżnienie, jakie może dostać firma i jej produkt. Przekłada się ono bezpośrednio na lojalność wobec marki i sympatię do danego produktu. W dzisiejszych czasach, aby uzyskać trwałą przewagę nad konkurencją, niezbędne jest głębokie poznanie postaw i motywacji konsumentów. Dla nabywcy nie znającego konkretnego wyrobu, dokonanie zakupu nie jest łatwe. Dlatego tak chętnie słuchamy głosu tych, którym ufamy. Z jednej strony to reklama zachęca nas do zakupu, z drugiej rekomendacja kogoś zaufanego upewnia nas co do trafności dokonanego wyboru.
Ostatnie lata dowiodły, że najchętniej sięgamy po towary i usługi rekomendowane przez bliskich i znajomych, czyli w rzeczywistości – innych konsumentów. Projekt „Laur Klienta” doskonale odzwierciedla to zjawisko.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz