Johnson Controls jest wiodącym na świecie dostawcą ołowiowo-kwasowych akumulatorów samochodowych i zaawansowanych technologicznie akumulatorów do pojazdów hybrydowych i elektrycznych, stawia swoje wysiłki na inicjatywy, której celem jest jasne, zorientowanej na konsumenta procedur testowania akumulatorów samochodowych w całej Europie.
Status quoKażdego roku w Europie, szeroki zakres badań akumulatora pojazdu są wykonywane przy użyciu równie zróżnicowanych procedur. Dla wielu kierowców, będą stanowić podstawę swojej następnej decyzji o zakupie baterii. Jednak szeroki zakres procedur badawczych i odmiennych interpretacji ich wyników oznacza, że kierowcy nie są dostarczane z każdym wyraźne, porównywalne. Jakość procedur badawczych mogą jedynie być oceniane przez minutę część kierowców. Wielu nie zawierać odpowiednie badanie wszystkich czynników istotnych dla codziennego użytku, jak zimny start i wydajność odporności na korozję. Powoduje to, że wiele testów nie uda się osiągnąć zamierzonego celu zapewnienia obiektywnych, przejrzystych, zorientowanej na konsumenta informacji.
Dlatego gazet i czasopism, które chcą zapewnić swoim czytelnikom informacji na temat jakości produktów na rynku tak znaczącą rolę do odegrania. Dlatego procedury testowe nie powinny być przejrzyste, ale również przeprowadzone zgodnie z międzynarodowymi standardami. Jest to jedyny sposób, aby zapewnić, że wszystkie badania są prowadzone zgodnie z tymi normami i że kierowcy otrzymane wyniki są sprawdzalne i porównywalne. Osiągnięcie większej przejrzystości
Z tego powodu, Johnson Controls zaleca, by wszystkie organizacje medialne, instytutów badawczych i laboratoriów baterii badanego pojazdu, zgodnie z ogólnoeuropejską normą EN 50342-1, jak to jest idealnie dostosowane do wymagań konsumentów. Najważniejsze cechy produktu, takie jak energia elektryczna, spodziewanego okresu użytkowania i bezpieczeństwa są testowane w wielu różnych warunkach. Jest bardzo wymagająca i symuluje ekstremalnych wyzwań stojących przed baterii za pomocą serii certyfikowanych badań indywidualnych.
Konsumenta końcowego zostaje z prawdziwie obiektywny obraz jakości produktu, który
może być bezcenne, gdy przychodzi do zrobienia zakupów w przyszłości.
|
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz