W ostatnich 3-4 latach rynek
produkcji samochodów osobowych uległ dość znaczącej zmianie. Bardzo
dynamicznie rośnie sprzedaż pojazdów wyposażonych w system Start &
Stop. Wymiana akumulatora w tych pojazdach przebiega zazwyczaj w sposób
tradycyjny, czasami jednak może wiązać się z koniecznością posiadania
specjalnego urządzenia.
Exide Technologies stworzył właśnie
program Exide Synergy, czyli kompleksowe rozwiązanie dla sklepów
detalicznych, warsztatów i serwisów pozwalające uniknąć wzrostu kosztów
oraz zwiększenia stopnia komplikacji wymiany akumulatora w takich
właśnie autach.
Większość działających obecnie
warsztatów i serwisów, w których można wymienić akumulator, wyposażonych
jest w specjalistyczne urządzenia diagnostyczne pozwalające na
bezproblemową wymianę akumulatora. Pozostała część warsztatów, serwisów,
ale także sklepów detalicznych pracuje bez takiego wspomagania. To
właśnie im Exide dedykuje swój program wymiany akumulatorów Exide
Synergy, którego elementem jest specjalne urządzenie BTR-12.
„Wymiana akumulatora w nowoczesnych
pojazdach, także z systemem Start&Stop, często jest przedstawiana i
zarazem postrzegana jako bardzo skomplikowany proces, wymagający
drogich, specjalistycznych urządzeń, dostępnych tylko w selektywnej
dystrybucji. Nie jest to prawda, po to m.in. stworzyliśmy nasz program
Exide Synergy, aby zdemistyfikować pewne mity, ale przede wszystkim dać
tanie i proste rozwiązanie naszym klientom. Tak, aby mieli możliwość
poszerzenia bazy swoich klientów, dodatkowego zarobku, albo po prostu
nie pozostawić ich na marginesie rynku” – wyjaśnia Jarosław Nadstazik,
marketing manager Exide Technologies S.A.
Komunikat o błędzie na desce rozdzielczej
Z badań Exide Technologies wynika, że
wymiana akumulatorów w większości zaawansowanych samochodów, w tym z
systemem Start&Stop, bardzo często nie wymaga jakichkolwiek
specjalistycznych urządzeń, czasami wymaga takiego urządzenia jedynie
celem wykasowania informacji sygnalizującej potrzebę wymiany akumulatora
na desce rozdzielczej. Pomimo że auto po wymianie jest w pełni
funkcjonalne, informacja ta nie znika automatycznie, stąd potrzeba
odznaczenia w systemie pojazdu dokonania wymiany. Wystarczy użyć
odpowiednich urządzeń diagnostycznych lub urządzenia BRT-12, a komunikat
zniknie.
Kody nie zawsze potrzebne
Niektórzy producenci pojazdu po wymianie
akumulatora wymagają wprowadzenia kodu nowego egzemplarza do komputera
pokładowego. W wielu przypadkach podanie dowolnego numeru zakończy się
powodzeniem. Urządzenie BRT-12 posiada wbudowaną bazę wielu gotowych
kodów oraz w większości przypadków potrafi odzyskać ostatni wprowadzony
kod.
Dbamy o Twoje koszty
Urządzenie BRT-12 będzie oferowane w
atrakcyjnej cenie 978 zł netto, czyli kilkakrotnie mniej niż inne
urządzenia o podobnej funkcjonalności oferowane na rynku. Dodatkowo jest
ono dostępne już w ramach wyposażenia warsztatu w programie Victor dla
Punktów Sprzedaży Detalicznej. Oferujemy bezpłatną aktualizację
oprogramowania naszego urządzenia. Obecnie BRT-12 pokrywa zakresem
swojego działania wymianę akumulatora we wszystkich samochodach Grupy VW
(Audi, VW, Skoda, Seat), Grupy BMW (BMW, Mini). Kolejne marki aut będą
sukcesywnie dodawane i będą również dostępne w ramach darmowej
aktualizacji oprogramowania.
Jeżeli chcesz się dowiedzieć więcej prosimy o kontakt na adres mailowy: marketing@exide.pl
Zobacz ulotkę nowego urządzenia BRT-12:
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz