Exide Technologies wprowadza technologię HVR® w nowej linii produktów przeznaczonych do pojazdów ciężarowych.
Na nową linię dostępną pod marką CENTRA i EXIDE składają się akumulatory typu Expert HVR®, Professional Power i Professional. Każdy z nich jest dostosowany do określonych wymagań konsumenta, a dodatkowo Expert HVR® i Professional Power to konstrukcje bezobsługowe. Expert HVR®, najwyższy z dostępnych, wyposażony jest w technologię HVR®, odporną na wibracje, pozwalającą wydłużyć czas pracy akumulatora.
„Exide Technologies od wielu lat jest dostawcą akumulatorów na pierwsze wyposażenie takich marek, jak Iveco, MAN, Renault Trucks, czy Scania. Stąd nasza wiedza na temat zmian związanych z wdrożeniem systemów typu AdBlue, dzięki którym możliwe staje się wypełnienie europejskich norm dotyczących redukcji emisji spalin. Zamontowanie baku AdBlue w samochodach ciężarowych wiąże się jednak z koniecznością przesunięcia akumulatora na koniec podwozia, czyli w miejsce, gdzie jest on narażony na zwiększone wstrząsy” – tłumaczy Jarosław Nadstazik, dyrektor marketingu Exide Technologies SA. „Dlatego, rozumiejąc oczekiwania rynku, nasi eksperci skupili się na opracowaniu technologii niwelującej wpływ wstrząsów na akumulator. W wyniku tych prac powstała technologia HVR®”.
Akumulatory wyposażone w technologię HVR® działają dłużej dzięki odseparowaniu ich kluczowych elementów od niekorzystnego wpływu umiejscowienia baterii z tyłu podwozia. Akumulator został zabezpieczony wzmocnioną obudową i jest tak zaprojektowany, by zarówno pochłaniać wstrząsy, jak i unieruchamiać komponenty.
„Nowa linia produktów jest oczywistą odpowiedzią na potrzeby producentów samochodów ciężarowych. Wierzymy jednak, że spotka się także z dużym zainteresowaniem na rynku wtórnym. W końcu działania proekologiczne z roku na rok zyskują na znaczeniu. Dzięki AdBlue emisja spalin została ograniczona, a przemieszczone akumulatory w technologii HVR® będą miały większe osiągi, niż kiedykolwiek” – dodaje Jarosław Nadstazik.
Prezentując nową linię produktów dla samochodów ciężarowych, opartą na technologii HVR® (High
Vibration Resistant), Exide Technologies otwiera nowy rozdział w
historii rynku akumulatorów dedykowanych samochodom ciężarowym.
Na nową linię dostępną pod marką CENTRA i EXIDE składają się akumulatory typu Expert HVR®, Professional Power i Professional. Każdy z nich jest dostosowany do określonych wymagań konsumenta, a dodatkowo Expert HVR® i Professional Power to konstrukcje bezobsługowe. Expert HVR®, najwyższy z dostępnych, wyposażony jest w technologię HVR®, odporną na wibracje, pozwalającą wydłużyć czas pracy akumulatora.
„Exide Technologies od wielu lat jest dostawcą akumulatorów na pierwsze wyposażenie takich marek, jak Iveco, MAN, Renault Trucks, czy Scania. Stąd nasza wiedza na temat zmian związanych z wdrożeniem systemów typu AdBlue, dzięki którym możliwe staje się wypełnienie europejskich norm dotyczących redukcji emisji spalin. Zamontowanie baku AdBlue w samochodach ciężarowych wiąże się jednak z koniecznością przesunięcia akumulatora na koniec podwozia, czyli w miejsce, gdzie jest on narażony na zwiększone wstrząsy” – tłumaczy Jarosław Nadstazik, dyrektor marketingu Exide Technologies SA. „Dlatego, rozumiejąc oczekiwania rynku, nasi eksperci skupili się na opracowaniu technologii niwelującej wpływ wstrząsów na akumulator. W wyniku tych prac powstała technologia HVR®”.
Akumulatory wyposażone w technologię HVR® działają dłużej dzięki odseparowaniu ich kluczowych elementów od niekorzystnego wpływu umiejscowienia baterii z tyłu podwozia. Akumulator został zabezpieczony wzmocnioną obudową i jest tak zaprojektowany, by zarówno pochłaniać wstrząsy, jak i unieruchamiać komponenty.
„Nowa linia produktów jest oczywistą odpowiedzią na potrzeby producentów samochodów ciężarowych. Wierzymy jednak, że spotka się także z dużym zainteresowaniem na rynku wtórnym. W końcu działania proekologiczne z roku na rok zyskują na znaczeniu. Dzięki AdBlue emisja spalin została ograniczona, a przemieszczone akumulatory w technologii HVR® będą miały większe osiągi, niż kiedykolwiek” – dodaje Jarosław Nadstazik.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz